גולדן וירג'יניה

אחד המותגים הפופולאריים בעישון סיגריות הוא המותג גולדן ורג'יניה הנחשב טעים, איכותי וכזה שכיף לעשן.

אבל האם ידעתם כי המותג שייך לחברת נובלס הישראלית? אז מה צריך לדעת נובלס ועל מותג גולדן וירג'יניה בפרט? הכל בהמשך.

גולדן וירג'יניה

אם אתם אוהבים סיגריות איכותיות ורוצים לדעת קצת יותר על עולם העישון ועל המותגים השונים – חשוב כי בתחילה תכירו את מותג הסיגריות נובלס:

נובלס היא חברת סיגריות ישראלית השייכת ליצרנית הישראלית דובק. המותג קיים כבר משנת 1952 והוא נחשב בעבר מותג של קיבוצניקים, של אנשים פשוטים וכאלה שרוצים ליהנות מסגריה ארצית, אמתית וחפה ממניירות.

הסיגריה נוצרה בעקבות הרצון לחופש, תוך שייכות לתרבות שנות השישים הדוגלת במושג: 'סקס, סמים ורוקנרול' ולכן היא סיגריה שמאפיינת בעיקר אנשים צעירים.

סוגי נובלס השונים

עם הזמן התפתחה חברת נובלס והפכה למותג בינלאומי כאשר לחברה ארבעה סוגי סיגריות עיקריים, ביניהם: נובלס פילטר, נובלס בלנד, נובלס אמריקאן בלו וגולדן וירג'יניה.

אבל מה צריך לדעת על המותג גולדן וירג'יניה? הנה כמה פרטים:

סיגריות גולדן וירג'יניה מיוצרת בארץ כבר משנת 2009. המוצר פופולארי על ידי אנשים צעירים ומבוגרים בכל שכבות האוכלוסייה והיא מייצרת גם טבק הנועד לגלגול ויצירת סיגריה בעוביים ובחוזק שונה.

גולדן וירג יניה והסיגריה המגולגלת

אחדתמהפעולות המזוהות יותר עם המותג גולדן וירג'יניה היא דווקא פעולת הגלגול של הסיגריה המקנה חזרה לפשטות ומקוריות. בעשור האחרון רבים האנשים שהחליטו לבצע מעבר מסיגריות קשיחות הנמכרות בקופסא יקרה לטבק שנועד לצורך גלגול שנחשב זול הרבה יותר מהסיגריות שהתייקרו מאד בעשור האחרון.

השילוב של המותג גולדן וירג'יניה ושל גלגול הסיגריה הינו שילוב מושלם! שכן הוא מזוהה עם שנות השישים בהן סיגריות מגולגלות היו סמל של מעשנים וילדי הפרחים בכל העולם.

סוגים שונים של גולדן וירג'יניה

כאשר אתם בוחרים בסיגריה מסוג זה שימו לב כי ישנם כמה וכמה סוגים של טבק לגלגול או סיגריות מסוג זה ביניהם: גולדן ורגיניה לבן, ירוק, וצהוב. כל סיגריה היא ברמת חוזק שונה תוך שניתן לבחור כפי שהזכרנו בין קופסא לטבק לגלגול.

כאשר אתם רוכשים טבק שימו לב כי אתם בוחרים גם פילטרים וניירות גלגול מתאימים על מנת שתוכלו ליהנות מהסיגריה כפי שאמורים לעשן אותה.

היזהרו מחיקויים!

למרות המחיר האטרקטיבי של טבק לגלגול גולדן וירג'יניה, רבים עדיין מחפשים את הדרך להוזיל עלויות. עם זאת חשוב לשים לב כי אתם רוכשים רק גולדן וירג'יניה מקורי ולא חיקוי, שכן חיקוי יקנה לכם טעם לוואי וסיגריה שאינה מתאימה לצרכים שלכם.

אז אם אתם רוצים ליהנות מסיגריה טעימה, פשוטה, מקורית וארצית – חשוב לבחור כבר עכשיו את הטבק שיתאים לכם ולנסות את גולדן וירג'יניה הקלאסית והמוכרת.

נגישות