בעלי עסקים בעולם העישון – דרכי שיווק שחייב להכיר

כיום בכול נישה מתקיימת תחרות גדולה, ועל כן גם כשמדובר בתחום העישון נמצא שלא מעט חברות לכאורה זהות מתחרות מול אותו נתח של לקוחות. אי לכך חשוב ביותר להבין כיצד מיישרים קו, כיצד מצליחים להתבלט וכיצד מצליחים להבליט יתרון יחסי, וכאן נציין כיצד הקידמה הטכנולוגית מסייעת להגדיל את התפוקה השיווקית – נעצור לציין מגוון דרכים יעילות שכל עסק לממכר מוצרי עישון צריך להכיר.

בעקבות הנראות

בתחום העישון לא חסרים מוצרי עישון שנראים סקסיים, מרשימים ואף מעניינים, ולו כי עשן, טבק, קססונית וכמובן מכשירי אידוי מצטלמים נהדר, ועל כן בין היתר עסקים בתחום צרכים להיות פעילים באינסטגרם, היכן שתמונות עושות עבודה טובה. עם זאת, לפרסם תמונות פוטוגניות באינסטגרם (ובשאר המדיות) זה כלל אינו מספיק, ועל כן חשוב לשקול לקדם את הדף העסקי עם קניית עוקבים. באמצעות קנייה של עוקבים זוכים לייצר יותר עניין בפחות זמן, למתג את החברה כמקצועית ואהודה ובאופן כללי מדובר בכלי יעיל עבור קיצור דרך משמעותי. מצד שני, לרגע אין לטעות שטיפ זה לבדו מספיק, אלא כל דף עסקי גם מצריך תחזוקה מושקעת ושוטפת.   

מקטרות

ניוזלטר

שיווק דרך המייל עשוי להתגלות כבעל השפעה רבה ועל כן מומלץ ללמוד כיצד עושים זאת נכון, כאשר השלב הראשון הוא לאסוף כתובות של קהל יעד רלוונטי ואף ללמוד כיצד לגרום לאנשים לחבור בעצמם לרשימת התפוצה. מהרגע שהרשימה קיימת ניתן להעביר תוכן איכותי, רלוונטי, מעניין וחדשני, כך שגם שומרים על קשר עם קהל הלקוחות ומצטיירים כחברה שערה למתרחש וגם מתאפשר לעדכן לגבי מבצעים, דגמים חדשים, מחקרים בתחום העישון וכדומה, כאשר בשום פנים ואופן אין לדחוף תוכן "מכירתי" ויש לשמור על תדירות הפצה מתונה ושאינה מרתיעה. 

שת"פים

חברה לממכר מוצרי עישון יכולה ליצור יופי של שתפ"ים עם עסקים אחרים, למשל עם עסקים לממכר ויטמינים, עם עסקים לממכר מוצרים בריאים, עם עסקים שמוכרים הלבשה מגניבה לצעירים, או לחלופין עם עסקים מתחום ההייטק, משמע מדובר בתחום שניתן לשווק במגוון "כובעים" ועל כן אם משכילים ליצור שיתופי פעולה מעניינים ונכונים, הרי ששני הצדדים עשויים להרוויח. שנדגים? ניתן להבטיח קופון הנחה ברגע שרוכשים אצל העסק השני, לפרסם מאמרים מקצועיים באתר של העסק השני, לפרסם בפרופיל החברתי של העסק השני, ליצור אירועים משותפים וכדומה.

פרופיל בגוגל מפות

תחום העישון יחסית נישתי ועל כן כאשר אדם מחפש היכן לרכוש מקטרת או מכשיר אידוי, הוא מראש עשוי לברר ברשת. מכאן שבין היתר מוטב לפתוח פרופיל בגוגל מפות, אופציה שמעניקה לעסקים קטנים יתרון משמעותי. בנוסף, פרופיל בגוגל מפות מאפשר ליצור קשר ישיר באמצעות שיחת טלפון, עובדה שמייעלת את הליך הרכישה. לאור הדברים מדובר במספר כלים יחסית פשוטים אך מאוד יעילים, ועל כן לפני שמחליטים כיצד מפזרים את תקציב השיווק, כדאי להכיר את סך האופציות ולקבל החלטה מושכלת. בהצלחה.

קראו עוד בנושא מצית קליפר

נגישות